Pengikut

Murtad kerana CINTA

Assalamualaikum

Baru -2 ini kita di gempak kan dengan berita seorang Lelaki berusia 21 yang mengungut untuk membunuh diri kerana putus cinta dan apa yang lebih mengejutkan Lelaki tersebut sanggup menukar status agama nya sebagai Edward Martin Jesus beragama Kristian.

Sebenar nye cerita ni dah lama..dari bulan 3 hari tu aku dah tahu pasal budak nie..Tapi aku just follow up dia punye status.Mase bulan 3 hari tu.aku pernah jugak chat dengan mamat ni..paling best aku siap dapat nombor dia lagi.

Mula - mula niat saja nak jadi kawan ..nak korek rahsia .ape masalah mental sangat beliau ni kan.Jarang jugak la aku msg mamat ni..Then aku pon start sebarkan pasal mamat ni dekat kawan2 ....diorang tertarik..

Tapi yang xsangka ade pihak yang sanggup buat aduan MAIS... Aku ada jugak Add awek dye NOR ATIQAH AZIZ ?? ntah betul ke tak...aku tengok awek dye rilek je.. xde pon menggelabah..sebab apa diorang putus tu aku xnak sentuh hak peribadi diorang..

Aku just nak cerita Ape masalah mamat ni sampai nak bunuh diri bagai...Tapi xbunuh2 diri pon lagi..penat aku tunggu dia nak bunuh diri...Semalam petang masa dia keluar status nak bunuh diri dalam pukul 2 right ?? EDWARD MARTIN JESUS


Aku ada msg dye kat luar la..melalui nombor yang dia kasi.. " dah bunuh diri belum?"
Mula nya nombor tu tutup sebab xdelivered...Aku pon xpasti masa bila Delivered .So makna nye dia xbunuh diri lagi lah selepas update status tu..Yang kelakar nya mamat ni Boleh block FB aku.aku nak bukak xboleh dah.Aku pon msg lah beliau sekali lagi  " kenapa ye awak block fb saya.?" So xlamase lepas aku msg dia..aku bukak balik dah boleh bukak...mungkin betul cakap orang ramai..mamat ni saiko je lebih...

Dah tadi aku bukak xboleh pulak...aku pon bukak gune fb aku yang lain...masih ade FB dye tu...Cehhh nak lari mana  edward oi....

DAH famous ni ..tetiba pulak muncul FB terbaru dia..aku rase mungkin fb fake dia kot  EDWARD MARTIN JESUS JR


kALAU NAK TAHU ISU LEBIH LANJUT BOLEH KLIK DI .
  1.  MYNEWSHUB.MY
  2. WWW.MAZIDULAKMAL.COM
  3. MYSPACE MAMAT SAIKO NI
  4. BLOG EDWARD MARTIN JESUS
  5. JADI BANGANG KERANA CINTA
  6. MASUK KRISTIAN BUNUH DIRI

NOTA KUBUR : KALAU NAK NUMBER FON MAMAT NI.BOLEH MINTAK PADA AKU :) PEACE

Entry iNi mEnaRik taK?? Like dAn shAre ok..tenks !

Tiada ulasan: